En vanlig dag

Idag har det gått bra i skolan, en vanlig dag alltså, vi fick verktygsbälten och verktyg idag också =)
För er som inte vet så går jag det specialutformade programet (El, energi och industri går tillsammans första året och man får testa på alla tre sakerna)

Jag slutade kvart i ett idag så jag tog ett tåget hem. När jag kom hem så bytte jag om till mjukisbyxor och linn och la mig i soffan. Höll på att somna men då ringde massa folk så jag somnade aldrig. Men det är rätt bra för då somnar jag bättre ikväll.

Ikväll ska vi äta kycklinggryta och Ris, gottis va?!

Skriver lite senare om det händer nåt speciellt =)

Adíos♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0