Guldkotte

Har precis kollat på första avsnittet av Idol 2007. Haha en del är ju bara för roliga, t.ex han som gjorde värsta remixen XD  Fan va jag garvade, var tvungen att kolla på den en gång till på nätet.

Nej men idag har det gått bra, lite trött bara. Idag lödde vi kretskort, vi är inte klara men vi började idag.
Sen använde jag verktygsbältet för första gången och den va tung så byxorna höll på att åka ner hela tiden, fett jobbigt XD Haha
Men det var kul,
=)

När vi satt på tåget påvägen hem så frågade jag Emil vad det var för slags kotte på halsbandet jag hade på mig (En liten guldkotte, jättesöt) men iaf så sa han typ tallkotte. Jag ba: Ne vem som helst ser att det är en guldkotte sen började jag asgarva och ingen fatta vad som va de roliga men grejen var att jag var så trött så jag garvade för ingenting XD Hihi

Nästa vecka far man till Thailand då, lite synd att man missar skolan nu i början. Det är faktist rätt kul i skolan nu med nya kompisar och mera praktiska lektioner.

Men nu ska jag nog ta ett bad =)

NattiNatti♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0