Hejtå ='( <3

Jaha snart gäller det, vi ska till Thailand imorgon som ni kanske vet. Jag håller på att lägga in lite låtar på mp3:n å sånt. Måste rensa mobilen lite också.
Idag har det gått bra som vanligt i skolan.
Jag har packat klart och allt, hoppas jag inte glömt nåt nu bara =/

Jag har inte skrivit på några dagar tror jag, men igår så var ju jag med Becca och vi kollade på tapeter. Jag hittade en jättesnygg silver/svart tapet som fondvägg. Sen åt vi middag å så packade jag mina grejer hos mamma i flyttkartonger eftersom när vi kommer tillbaka står allt i nya huset.

Men men... Nu måste jag fortsätta det jag håller på med. Måste hinna sova också. Men jag skriver när jag kommer hem eller om vi är på internetcafé där =)

Ha de bra nu allihopa, kommer sakna er. Speciellt dig Mathias, älskar dig<3<3 Det var svårt å säga hejdå idag, det slutade i tårar ='( <3

Hejtå ='( ♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0