I Thailand<3

Jag och Madde sitter pa 2 datorer dar vi bor just nu. Vi har haft det ratt jobbigt for forst sa akte vi 10 timmar med flygplanet sen akte vi taxi i en halvtimma och sen en bussresa pa 3 timmar. Det var jobbigt. Sen at vi lunch, sov lite for alla var trotta och sen akte vi pa kvalls safari. Vi fick se fladdermoss, ackliga scorpions spindlar =S a lite sant.
Mitt forsta intryck av Thailand var lixom: Shit va fattigt! Det var ruckel overallt, egenbyggda hus av skrap typ. Nej usch, men jag hoppas det blir finare sen pa oarna och sa. Jobbigt nar man inte kan skriva de tre sista bokstaverna i alfabetet XD

Men det ar jattekul har iaf, bara det att jag saknar mathias otroligt mycket. <3
Det finns jattemanga odlor har,man kan inte ens rakna dom.

Hm vet inte vad jag ska skriva mer, jo vadret ar bra. Just nu ar det runt 30 grader och klockan ar halv nio.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0