"Ingen mjölk, ingen Johanna"

Idag fick vi sluta kl 10, det var super sköönt. Först hade vi en halvtimmes engelska lektion, sen så skulle vi dansa (Vi har såndär hipp-hopp tema typ) sen fick vi sluta för Elin, vår engelska&svenska lärare, sa att det inte var nån idé att ha svenska efter dansen för det skulle bli så "flängit". För vi har bara 2 lektioner på fredagar, engelska och svenska. Schyst lärare eller vad?! Hihi
Själv sitter jag här hemma och väntar på att Mathias ska sluta nån gång, haha. Jag ska åka med honom hem till Skokloster.

När jag kom hem så städade jag, för att min mor frågade ifall jag kunde städa lite eftersom jag slutade så tidigt, så då gjorde jag det. Sen gjorde jag fullkornsmakaroner (Observera, fullkornsmakaronerna, haha) och korv med ett glas mjölk förstås =) Mitt motto: Ingen mjölk Ingen Johanna! Hahaha XD
Nej jag ska börja bli nyttigare nu asså, hihi. 
Sen så somnade jag i soffan en stund tills syrran ringer och väcker mig, typist! Alltid nån som ringer... haha

nu får det räcka för stunden, ses!

Pussiluskan♥
 

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0