Lång dag...

Nu har jag äntligen kommit hem. Det var ju föräldrarmöte idag och mamma vågade inte gå själv, haha XD, så jag var tvungen å följa med. Så efter skolan så åkte jag till mammas jobb i kista och va där en stund. Jag var jätte hungrig så mamma köpte en macka och drickyoghurt till mig. I mackan så var det smör, salami, brio ost, sallad och paprika. Den var jättegod, jag brukar inte gilla brio ost men det va rätt gott på den här mackan. Å så smakade jag den nya smaken på Yoggis dricktoghurt, blåbär /svarta vinbär/ carambola, den var god faktist. =)

Sen så höll jag på att skriva i min blogg men datan typ hakade sig så skulle jag skriva om allt och när jag hade gjort det och skulle spara så hakade den upp sig igen, Typist lixom. Men jag skriver allt nu istället.

Det gick bra på föräldrarmötet, men det var jättepinsamt när en mamma frågade om det gick nån tjej där (jag och jimmy var som ända eleverna som var där) alla bara kollade på mig så jag blev illröd i ansiktet =S pinsamt eller vad?! haha

Sen så när vi var påväg från mitt skåp så mötte vi min CNC lärare så började vi prata lite. Sen när vi gick mamma ba: Han va ju trevlig... Han såg bra ut också för att vara lärare, hihi. Jag ba: Men mamma!! Haha

Jag och mamma tog 20:30 tåget hem, sen fortsatte tåget en bit jämfört med vart den brukar stanna så jag och mamma fick typ panik, vi ba: Nej, hallå vad gör han, varför åker vi såhär långt?! men då var det ett annat tåg som stog där vi skulle ha stått. Haha =D

Nej nu ska johanna fixa sig til sängen, är helt slut efter denna långa dagen.

NattiNatti♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0