"Ni ska vara glada över att ni lever"

Har typ precis kommit hem, det var jättekul att vara med Becca. Det var så länge sen vi va, vi typ pratade hela tiden. Det var jättemysigt =) Sen åt vi korv och pommesfritt, namnam =)
Hon är lite korkad för hon tänkte lägga in en hel fryst falukorv i ugnen, jag ba hallå nej det går ju inte. Hon ba typ: Varför inte?! Hahah det kan man ju lixom räkna ut med lilltån XD

Igår var min kära syrra med om en olycka =s
Såhär har hon skrivit (orkar inte skriva om):



"Ni ska vara glada över att ni lever"

"Marcus hade inte överlevt om airbagen inte utlöste och du hade inte överlevt om du inte hade bälte"


Orden ekar bara i huvudet, allt känns så overkligt. Man försöker minnas men allt är bara suddigt. Vi hörde en smäll och sen kom berget. Halva jag tänkte att det här klarar Marcus, han fixar det här. Han kommer få stopp på bilen innan berget. Andra halvan av mig visste att nu va de slut, allt ljud runtomkring försvann. Jag såg bara rädslan i Marcus ögon och förstod att nu va de kört. Jag blunde sen vart allt svart...

När jag öppnade ögonen igen såg jag marcus ligga ner, jag fick panik. Bilen börja ryka i motorn och vi kom inte ut, när skulle allt de här ta slut?
Marcus tog loss mig från bältet och sparka upp dörren, jag skrek. Marcus klättra ut och lyfte upp mig. Vi stod bara uppe på bilen och höll om varandra. Marcus var svårare skadad än vad jag var. Han grät och sa hela tiden förlåt.


Sen kom ambulanser, brandkåren och polisen...
image55image56



Dom klarade sig bra, som tur var!


Nej nu måste jag sova,

NattiNatti

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0