Smit Fia

Förlåt, jag har varit dålig med att skriva här på sista tiden. Men jag har haft mycket å göra. I fredags putsdade jag på min nya cross, ojoj vad den blänkte. (bild nedanför)
Igår körde jag min nya cross för första gången, fyfan va kul det var. Vi körde idag med (Jag, Matte och Tommy) och då körde jag uppför sandväggen i Skadevi *stolt*. Det är skitkul och det är roligare med en 125cc =)
I'm so happy ever<3

 
Min cross<3              Nyputsad<3

Idag åt vi middag hos mormor och morfar, Mamma och madde kom och hämta mig hos Matte. Då kollade dom på min cross =)

I lördags jobbade jag också, det var rätt kul faktist för Fredrik jobbade då också. Vi retas med varandra hela tiden, haha XD
Han trodde han var skitbra och skulle tömma vattnet ur en stor grej (som korven och det hade varit på för att hålla värmen) Så ramlade hela saken i disken där å jag ba asgarva han ba: Sluta garva annars får du göra det här själv. Jag fortsatte bara garva XD
Sen skulle jag stå i repan en liten stund var han var tvungen å gå iväg. Sen kom han tillbaka pratandes i telefonen och satte sig vid datan så jag gick och fortsatte med mitt. Sen kommer han ba: Hurru smit Fia!! Jag var inte klar med dig! Jag ba: Men du satte dig ju vid datan. Han ba: Ja men det ringde ju, sätt dig där nu och se dum ut! haha
Jag ba: Men schyst! XD

Det var roligare än det låter. Sen drack han cola och läste Klick så jag reta han för det XD Haha

Aja nu orkar jag inte skriva med,

Adíos♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0