Tillbaka till kalla Sverige, brr...

Nu är jag äntligen hemma igen. Det har varit heelt underbart i Thailand. Jag orkar inte skriva om allt som hände, men den bästa ön va Koh samet <3<3 Jag och Madde festade 3 dagar i rad på Ploy's Bar&Pub. Det var skiitkul =)

Det är svinkallt här i sverige ju. Jag hade bara kjol och linne på mig när jag landade å de va sviiinkallt. XD Hihi jag är inte den smartaste... jag vet. =)

Idag ska vi fira moster för hon fyllde år förra lördagen. Sen ska jag se mitt nya rum i kungsängen =) Frädig tapetserat och allt.

Vill träffa Mathias också, men han håller på hemma och bygger. Så det får väl bli nån gång när han har tid, *suck*

Jag har saknat alla otroligt mycket<3
Men nu orkar jag inte skriva mer,

Adíos♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0