Egypten dag 3

Tisdag 25/3

Vi gick upp åt frukost (som vanligt) och la oss vid poolen och solade å badade.
Det var jätteskönt, 36 grader i skuggan blå himel och strålande sol!

Jag och Frida hade duschat och satte oss nere vid poolbaren
och väntade på att Mia och Lelle skulle bli klara.
Då kom en barkille och bjöd oss på en varsin drink med ett rosa hjärta på.
Helt gulligt, men usch va söt den var. Man fick pina oss genom den!

Senare gick vi ner till Naama Bay staden och gick runt lite där.
Vi blev erbjudna kameler och ferraris, ja ni vet hur dom är.
En kille sa tillochmed "I'm crazy in you".
Jaha trevligt jag har aldrig sett dig förut lixom, xD
Många sa till mig att jag hade fina ögon (har jag?!)
På en kväll hann vi gå en gata, jag vet helt otroligt!
Alla skulle dra in en i affärerna och dom sa hela tiden komplimanger
(inte för att jag är emot det, snarare tvärt om)
Men man fick helt enkelt aldrig vara ifred, inte jag och Frida iaf.
Men från en kille fick vi en "lycko-pärla" (det var mer som en stenpärla)
från en annan kille vick i en liten söt glasflaska att ha parfym i, gulligt!

Den kvällen köpte jag och Frida en navelpiercing och en väska var.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0