Egypten dag 4

Onsdag 26/3

Alla gick ner till frukosten utom jag. Jag hade blivit magsjuk (Kul?!)
Solade bara lite den dagen, men låg mest inne på rummet.
Fick inte i mig så mycket mat heller, men Lelle och Mia gick och köpte medicin.
Frida blev också lite dålig sen, men det gick över efter någon dag.
Frida tvingade i mig såndär resorb-tablett (vätskeersättning) som man lägger i vatten.
Jag får bara kväljningar av sånt, men det gick tillslut!

Vi gick ner återigen till staden Naama Bay på kvällen.
Köpte 2 t-shirtar till Tommy (sen födelsedagspresent).

Sen gick vi hem och vilade upp oss till morgondagen.

Entregar un comentario
Postat av: Frajda

Eftersom jag är så jävla king!
Och du är ju så jävla kinkig så man måste ju vara HÅRD som sten, och de är jag! :D

2008-04-01 @ 20:10:42
URL: http://fraaajdas.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0