Egypten dag 5

Torsdag 27/3

Jag hade blivit lite bättre och piggare, men fortfarande lite dålig.
Vi åkte ner till Hadaba-stranden och snorklade lite.
Fast jag solade mest, det var så mycket maneter i vattnet (Röda havet).
Det var bara 27 grade och lite molningt den här dagen men ändå skönt.

Ner på stan igen (Naama Bay).
Jag köpte 3 st sjalar, en supersöt t-shirt till Jackie och ett skärp till Mathias.
Vi åt på pizzahut, smaskigt faktist fast lite synd att dom inte äter skinka!
Av en kille fick vi ett varsitt armband som betydde lycka (som vanligt)
Det var jättefint, ett flätat armband med två pärlor på var sin sida om en pärla som liknade ett öga.
Han ville ha ett kort på honom och mig på sin telefon också, (Lelle fick fota)

Påvägen hem från stan kom det en kille efter mig och kallade mig Habibi (älskling).
Han ville att jag skulle bli hans flickvän och allt dedär, han var lite söt faktist! (får man säga det?!)

När vi kom tillbaka till hotellet satte vi oss i poolbaren, då gav barkillen oss en drink igen.
Den här gången tog vi med dom upp på rummet och hällde ut.
Den var så söt så man höll på att få sockerchock eller nåt, blä!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0