Egypten dag 8

Söndag 30/3

I söndags gick vi upp kl 8 för att hinna gå ner till stan en sväng.
När vi kom tillbaka tog jag och Frida ett snabbt dopp och sen upp på rummet
och packade det sista för hemresan.
Vi gick ner och när vi checkade ut fick vi reda på att planet var 4 timmar
försenat, så bussen som skulle gå 12:35 gick 16:35 istället.
Så då fick vi äta lunch på hotellet och sola några extra timmar
(inget mig emot direkt, jag var lycklig)

Sedan frågade några där som arrangerar saker på dagarna
om jag och Frida ville vara med och köra Dart.
När vi väl stod där så var det typ 10-15 pers där.
Frida ville inte spela då men jag gjorde det.
Jag kom 2:a, grymt eller vad.

Sen tillslut kom vi till flygplatsen och planet gick.
Vi landade kvart i ett på arlanda och jag kom hem 2 på natten.
Skoja inte om min säng va mjuk efter att ha sovit på betongbänk i en vecka typ XD

Men det var en helt underbar resa, tack Mia Lelle och Frida<3

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0