Första Advent

Igår var det första advent! När jag kom in på "morgonen" möttes jag
av ett mysigt frukostbord med ett ljus tänt på adventljustaken.
Klockan var iochförsig kvart i tolv när jag gick upp, skönt var det!



Efter frukosten gjorde jag mig iordning, duschade m.m.
Sen kom Malin in, då hade Carizma dragit upp såret så allt hängde igen.
Malin ville att jag skulle följa med dit eftersom jag visste hur de såg ut från början.
Stygnen hade släppt och läppbiten hängde bara. Men vi kunde inte göra nåt.
Vi fick inte tag på någon vetrinär och dessutom skulle vi till globen.

Kl 16 åkte vi in mot stan till Globen Horse Show.
Det var askul, det var några år sen jag var där.
Jag köpte en Jacka och ett par ridbyxor. Jättesnygga!
Jag ska ta bilder på dom så ni får se.

Idag när jag kommer hem har jag mycket att göra.
Jag måste ut till pappa och hämta mina motorstyrningsböcker,
sen ska jag tillbaka till bålsta och plugga. Har prov imorgon på 4,5 kapitel.

Får skjuts av mamma idag till skolan och jag
är klar så jag passade på att skriva ett inlägg.

<3


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0