Girlnight

Idag gick jag upp vid tio -halv elva typ.
Väckte Jocke och Emma vid 11- tiden ungefär.
Vi kekade frukost och pratade lite, sen skjutsade
 Jocke mig till stallet å sen åkte de hem.

I stallet mockade jag först åt Carizma, sen släppte vi
ihop Maffia med Carizma för att se om det gick bättre.
Men de gillade inte heller varandra så mycket,
 men i slutet stog de bara i varsitt hörn av hagen.
Emelie kom förbi och ville se Carizma, sen gick vi hem
till mig och gjorde lite lunch, pyttipanna, smaskens!
Det är jättegott med citron droppar på, testa! ; )

Nu ska jag hoppa in i duschen för snart kommer Becca och Amanda =)

Girlnight  tonight with Singstar, ska bli skiiit kul!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0