Glöggbjudning

Igårkväll så hade jag, Becca och Amanda först tjejkväll.
Vi drack lite vin, åt middag, sjöng singstar,
åt hemmagjord glass och sjöng lite mer singstar.
Sen kom Mathias, Alex, Erik och Benny över.
Då sjöng vi lite mer singstar och pratade och hade kul.
Sen drog alla hem och jag fick äntligen sova
(mathias sov såklart över =D )

Imorse gick jag upp vid elva, åt frukost snabbt
och gjorde mig iordning för att cykla till stallet.
Mockade och fixade iordning till Carizma
sen kom Rhebecca och vi gjorde iordning
hästarna för en lugnt uteritt barbacka.
Det var jättemysigt, va länge sen :)

Kl 16 va det glöggbjudning hos Lollo och dom
i stallet. Det fanns massor med bakverk
fast jag hade bara ätit frukost så jag åt typ inget.
Men det var mysigt, hon gör sånt varje år!

Ne nu ska jag soova, är så jäkla trött.
Har suttit uppe och pluggat lite,
vi har en uppgift och ett prov att göra tills på tisdag....

Natti

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0