Hit och dit...

Kom nyss hem från en hel dags springade hit och dit.

Mathias skulle köpa en TV i Barkarby,
men när vi kom dit sålde dom precis den sista.
Så vi åker till Bromma (där både kundtjänst på expert och
butiken i Barkarby sa att dom va slut) men det visade sig att dom
 hade jättemånga av den Mathias ville ha. ibland blir man alltså lurad.
Tur att vi åkte dit iaf! 

(Bild lånad från expert.se - Philips 37" LCD)

Gick in på typ Sveriges största zoo butik, de va jäkligt stort!

Sen drog vi vidare till Jula för att Mathias skulle
köpa väggfäste men de han skulle ha fanns inte.
Jag gick in på coop och köpte Choklad till moster som
tack för skjutsen igår när jag hade tagit fel på busstiden.
Trodde den gick 22 från bålsta men den
 gick ju 21:30... Suck! Alltid lika klantig xD

Sen åt vi på Den gyllene måsen, lunch/middag.
Därefter hämtade Elisabeth upp Emelie och Lisa för dom skulle till båten.
Åkte vidare till Knivsta för att hämta Veronica
från jobbet å sen handlade vi på Eurostop.
Fast jag och Mathias gick och titta lite i andra butiker =)
Hitta en jättefin kjol men Mathias gnällde så jag orkade inte köpa...
ändå kosta den bara 99 kr.

Sen åkte vi hemåt... äntligen!!!!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0