Izma

Käkade nyss middag. Spagetti och Köttfärssås, smaskigt!

Vi halv åtta kom jag hem från stallet idag.
Egentligen var det Malins dag men hon har varit i
 köpenhamn och kom hem vid åtta så jag fick rida =D
Det var superkul och allt gick hur bra som helst.
Carizma är så himla söt, även fast hon har olater.
Men vilken häst har inte det egentligen?! =)

Imorgon ska jag och Mathias iväg och julhandla.
Det ska bli jättekul, gå i stan och kolla på julpynt i skyltfönstren.

På fredag kommer Jocke och hans tjej över på middag
med mig och Mathias. Det ska bli kul att träffa henne.
Pappa och Malin åker till Island på fredag så är hemma själv.
Tråkigt, men dom behäver också komma bort nån gång.

På lördag blir det tjejmiddag med Amanda och Rhebecca.
Efter middagen blir det singstar och lite snack.
KANSKE kommer alex, mutze och matte.
Vet inte riktigt om jag vill ha hit så många, tycker inte om
när folk är hemma hos en för man vet ju aldrig vad som händer.
Vi får se hur det blir,

Nu ska jag snart göra mig iordning för att sova :)
Imorgon har jag bara en lektion från kl 8 till 9.
Men måste vila upp mig för julhandlandet!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0