Julklappar nästan klara

Just nu ligger jag med laptopen i sängen och ska snart sova...
Äntligen snart helg, hade jättesvårt att komma upp imorse.

Idag hade jag en lektion, från 8 till 9.
Helt onödigt egentligen!
Efter det åkte jag och Mathias in till
stan och handlade julklappar.



Nu är jag klar med julklappar till dessa;
Madde [ / ]
Pappa & Malin [ x ]
Saga [ / ]
Max [ / ]
Moster [ x ]
Mamma [ x ]
Mormor och morfar [ x ]
Mathias [ ]

Jag vill ge en så bra julklapp som möjligt till Mathias
så jag vill inte bara köpa första bästa jag kommer på =)

Nu måste jag sova, ladda upp för den fullspäckade helgen.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0