Julklappsfixande

Den här veckan har gått otroligt fort. Hela året har gått fort.
Det kändes som det var julafton för bara några månader sen.
Jag måste skriva upp min önskelista också, det är mycket som måste göras;
typ handla julklappar... eh ja men det innebär mycket tänkande faktiskt. haha

Igår va jag och Mathias i Kista och handlade lite julklappar.
Jag handlade till moster, pappa och Malin.
Jag vet vad jag ska köpa till Mathias, Saga, mamma och max tror jag.
Men kan ju såklart inte skriva det i min blogg här eftersom vissa läser...

Igår ringde jobbet och jag ska jobba på söndag i alla fall, skönt ändå.
Jag behöver och vill ha mer pengar, vem vill inte det liksom!! :)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0