Kaffe och kakor

Just nu sitter jag hemma hos Mathias =)
Vi åt middag för ett tag sen, pyttipanna blev det.

Idag så hade motorstyrningsprov och det gick asbra.
Kände mig riktigt nöjd när jag lämnade in provet.

Klockan ett hade vi föreläsning igen.
Denna gång var det "från kaffe till kokain"
Det var nån snubbe som stog och snacka.
Lite intressant var det men det var ganska långtråkigt också.

Efter det satt jag en timma i skolan med alex och leo.
Vi drack kaffe och så fick vi kakor av Rolle, haha asgott.
Nico väntade också med oss en stund, men sen drog han bara.
Alex satt och väntade på vican som slutade fyra
och Leo hade utvecklingssamtal klockan tre.
Jag hade halv fyra så jag fick vänta längst, men det gjorde inget.
Allt gick bra på utvecklingssamtalet, inga som helst klagomål xD
 


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0