Ledig Ledig ...

Ledig Ledig Lediiiiiig!
Det är såå skönt, sov till 9 imorse.
Inte så länge, men vakande av att min mobil ringde...

Åt nyss frukost och har kikat runt på hästar...
men nu får jag inte sitta här längre så ska väl
ut och göra lite nytta antar jag.

I helgen ska jag inte jobba nu helt plötsligt.
Det är lite gäster men jag hade behövt pengar nu...
Det är alltid mig dom ringer och säger till att jag inte ska jobba.
Jag jobbar med samma personer varje gång, men
det är jämt jag som "slipper" jobba. Den här gången ville jag faktist jobba!

Aja nu är det som det är,
i helgen ska jag på julmarknad med mamma och moster.
Det ska bli riktigt mysigt. annars har jag inte planerat så mycket...

Nu ska vi ut, hejsvejs!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0