Ny jobbtröja...

Imorse gick jag upp klockan kvart i sex, tro det eller ej!
Nej men jag var ju tvungen eftersom jag skulle jobba.
Inte så mycket gäster, 130 totalt ungefär. Allt va lugnt och de gick jättebra.
Vi har fått nya tröjor nu igen, skitsnygga enligt mig om man drar upp ärmarna.



Mathias kom hit klockan tre ungefär, sen senare kommer
moster och så ska vi äta middag och prata om julklappar.
Mysigt, vad passar bättre än det en mörk kväll som denna?!

Entregar un comentario
Postat av: Amanda

Den var fin! Vad är dte för något du jobbar som? :)



Föresten, du har väl inte missat tat jag har en tävling i min blogg där man kan vinna olika skönhetsprodukter till ett värde av över 500 kronor? Kanske som en julklapp till dig själv eller någon du tycker om? Vore kul om du var med! Kramar!

2008-12-07 @ 18:44:49
URL: http://amandastyle.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0