5 tröjor rikare

Idag åkte jag in till stan med Frida.
Hon skulle pierca om naveln och sedan kollade vi på kläder.
När hon skulle pierca naveln så gick vi för att leta efter en bankomat.
Sen när vi går upp på en gata så sitter det en kille på typ en stenkant.
Jag tänker för mig själv att shit va den där killen är lik Jacob!
Kanske för att det var han, haha!
Han praoade där i en butik, helt coolt!

Jag handlade kläder på H&M för mitt presentkort, vart helt nöjd faktiskt!
Inget speciellt, men bra att ha!
  
2 st 3/4 ärmströjor (En grå och en rosa)
2 st t-shirtar (En grön och en rosa)
och ett vitt linne!

Ne nu ska jag sova!

Natti♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0