Dans&bio

Jag ska precis gå och lägga mig, jag är helt slut och imorgon har vi slutprov i ellära A.
Vi får väl se hur det går, men det känns som att det kommer gå bra.

Jag har glömt å skriva att våra grejor från Halens och H&M har kommit.
Det är bara min andra bikini, ett par shorts och en skortklänning som inte kommit.
Jeansen från halens är jag supernöjd med, förutom att dom va lite stora.
Ska se ifall mamma kan ringa imorgon och beställa ett par med en storlek mindre.

Imorgon blir det dans med Frida och sen ska vi gå på bio.
Har vi tur så följer Mathias och Victor med, hoppas hoppas!!

Nu vill jag köra cross, det var så länge sen och nu är det snöö också. Såå kul!
Vi kanske kan göra det på onsdag för då är det studiedag - Lediga!

Nej nu ska jag hoppa i säng!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0