Fiint väder

Är hemma hos Mathias nu.
Han står i duschen så då passar jag på att uppdatera min blogg.

Soligt väder och helt underbart. Mathias väckte mig kl 9 idag, suck.
Han kan sova hur länge som helst när inte jag sover här.
Ringde honom igår kl 10 när jag var hemma, då var han typ helt död.
Typiskt liksom!

Nej idag vill jag verkligen köra cross, det är sååå fint väder.
Men sen kommer glädjedödaren Mathias in i bilden, han har ingen kedja!
*SUCK*

Snart är det min födelsedag,yesyesyes!

(Fan va länge han duschar, jag har hunnit keka frukost, skriva här och städat undan i köket lite)

Nu är han klar!

Chao!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0