Filmhelg

Nu sitter jag hemma i kungsängen i min säng.
Helgen har gått alldeles för fort.I Fredags var jag med Frida.
Vi kollade på filmen Juno på kvällen - den var faktist bra!
Sedan på lördagen så tog vi det lugnt, kollade på Alvin and the Chipmunks.
Den filmen ägde juh, haha!
Sedan tog vi sju bussen ut till skokloster.
Jacob och Mathias kom å så kollade vi på film.
Först titttade vi på 1408 - skitläskig, jag höll på att dö! Men lite svår att förstå.
Sedan såg vi på Råttatouille - Väldigt bra, fast missa typ halva filmen. Fick massage =)
Vi somnade väl vid fyra-tiden nån gång där.
Alla vi fyra sov i min 160 säng, ni kan ju gissa hur det slutade.
Mathias hade dubbeltäcket för sig själv (?!) Jag tog jacobs täcke,
 Frida låg upptryckt mot väggen, jacob höll på att ramla ut...
Ja som sagt, det var trångt men det gick!

Ne nu blir det mat, =)<3


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0