Gokart

Mathias är ute i garaget och fixar med bilen.
Han gick upp vid halv nio imorse, han väckte inte mig iaf.
Jag sov till elva! Han lärde väl sig från igår.
Igår höll han på att väcka mig genom att pilla mig i ansiktet.
Efter ett tag fick jag nog och smällde ut näven utan att öppna ögonen.
 Fullträff på läppen, med andra ord fick han en fläskläpp, haha.

Igår åkte jag, Matte, Woffe och Micke iväg till Västberga och körde gokart.
Det var några fler till fast dom kände jag inte.
Men först skulle vi köra 30 varv. Det gick jättebra, förutom att alla körde på mig.
Men i finalen i mitt 5:e varv så råkar Mathias köra på mig så att jag flyger upp på räcket.
Jag fick en stor smäll i ryggen och tappade luften så jag kunde inte köra mer sen.
Men det var bara 5 varv kvar så...
Men jag har fortfarande ont i ryggen, hoppas att det blir bättre.

Sen åt vi middag hemma hos Micke och Peggy, Kött med potatisgratäng, MUMS!
Sedan blev det SAW 3. Jag trodde att jag hade sett den, men det hade jag visst inte.
Inte undra på att jag inte fattade nånting på Saw 4 som jag såg på bio förut.

Jobbet ringde nyss, jag ska jobba på söndag också.
Men det är bara bra, I NEED MONEY!

Nej ska kila nu, chao!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0