Grattis syster =)

Just nu sitter jag helt ensam ute i mitt rum i Skokloster...
Pappa och Malin är på Solvalla, har ingen aning när de kommer hem.
Mathias kommer hit också, men jag vet inte riktigt vilken tid!

Idag har det varit en väldigt trött dag!
Å fryser gör jag också, det är så kallt här inne. Elementet var inte på när jag kom.


IDAG KLARADE MIN SYSTER TEORI PROVET MED 58 POÄNG,
GRATTIS!!  JAG ÄR STOLT ÖVER DIG =)


Nej nu ska jag krypa under täcket och värma min frysta kropp

Hejdå

Entregar un comentario
Postat av: Maggan

TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-13 @ 21:03:20
URL: http://madlajn.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0