PANIIIK

JAG FÅR TOTALPANIK!!!!!!
Jag ville göra något med mitt tråkiga hår så jag köpte såndär slingkit på coop (blond).
Det började med att jag skulle ha en såndär mössa med små hål i.
Självklart så tar mamma upp slingor i vartenda hål (typ 1000 hål)
Jag tänker lixom inte mer på det.
Sen när vi precis ska ta ut det kommer hon på att hon har ju i stort sett tagit hela håret!
Jag får råpanik...
Resultat: Råblond som en fjortis!
Mamma och Madde apgarvar åt mig nu.
Mamma vet vad hon ska göra imrogon bitti.
(GÅ TILL COOP OCH KÖP NY FÄRG)
Det här är just varför jag inte färgar håret hemma i vanliga fall.

Jag kommer att få mardrömmar och undra vad Mathias kommer att säga...

God Natt!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0