uschuschusch

Ja jag har iaf inte haft mardrömmar inatt för jag har inte kunnat sova nånting.
Jag vaknade nyss av att mamma kom in i mitt rum för att fixa en internetkabel.
Hon ska jobba hemma idag.
Mamma sa att vi ska försöka få tag på en frisör idag istället,
hoppas bara att det  finns någon ledig.
Uschuschuschuschusch, jag vill inte ha det såhär!
I värsta fall får vi köpa ny hårfärg och färga hela håret ljusbrunt.

Jaja, jag är skittrött som ni kanske förstår.
Det är inte ofta man går upp klockan 8 på ett lov lixom.

Nej nu ska jag sätta mig i soffan och vänta tills klockan blir 9 eller 10
så att vi kan ringa någon frisör.

Hejdå

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0