Victoria Secrets

Idag var vi lediga, helt skönt!
Jag tog det bara lugnt, med andra ord - Jag gjorde inget speciellt.
Igår åkte jag ut till pappa och Malin.
Vi åt pankakor och sedan blev det ju en semla såklart!
Jag och madde fick två par trosor var - Victoria Secrets - 
och fyra st ögonskuggor från Malin som hon köpte i New York.
Mathias kom över lite senare på kvällen.

Igår var jag ju också på dansen för första gången, hur pinsamt som helst!!
Frida var nämligen magsjuk så jag fick gå dit helt själv! =S
Usch säger jag bara!
Men det var hur kul som helst ändå.

Nej nu ska jag gå och sova. Jag och mamma ska upp och springa klockan halv sex!
Vi får väl se hur det går då!

Good Night

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0