Vit nallebjörn

Igår kom Mathias till mig vid 16-tiden.
Det var ju alla hjärtans dag så jag fick en vit nallebjörn
 utav honom som höll i ett halsband, heelt gulligt.
Sen fick jag en stor röd ros också.
Av Frida fick jag en stor röd ros också fast jag ska få
en till grej imorgon när vi träffas å så ska hon få sina.
Utav mamma fick jag 3 par trosor och ett vaniljhjärta,
vi ska åka till London sen också så vi har börjat spara pengar för shopping  =)
Tack så mycket för allting <3

Igår hämtade mamma ut mina jeans som jag beställde.
Dom sitter perfekt, lite för stora, men det gör inget. I love them allredy!

Snart ska jag iväg, ska ut till Skokloster!

Måste kila nu, hejsålänge♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0