2008

I söndags så åkte jag, mamma, Madde och Janne in till Kista.
Jag köpte 4 st baslinnen (ett brunt, grått, svart och ett vitt). Hittat inget annat, det är ju bara skit på reorna!
Så det blev ca 200 kr för 4 linnen (ej rea, 49,50kr/st)
Sen kollade vi på Saw IV, skitäcklig. Fast inte lika äcklig som de tidigare har varit.
Men jag klarade mig genom filmen iaf, den var lite konstig. Man förstog inte lixom hur han dendär piolismannen hade för relation med Jigsaw. Varför han började arbeta för honom liksom.
Jaja, det kommer väl i nästa film, för en till kommer det helt garanterat! (Tar det aldrig slut?)

Sen var det ju nyårsafton. Det började med champange frukost, sen blev det stressigt att hinna med allt man hade planerat. Men det gick bra iaf. Jag åkte ut till Mathias och åt middag å de för mamma och Janne skulle bort.
Det blev potatisgratäng med grillad oxfelé, smaskens!
Jag hade gjort en efterrätt också och tagit med dit. kaffemousse typ, skitgod är den.
Det tyckte alla där med. Mange, Kattis och Totte var där också.

Sedan tog jag och Mathias tio bussen till Häggeby där det var fest! Det var rätt kul faktist. Man såg typ alla fyrverkerier i skokloster därifrån.

NU ÄR DET ÄNTLIGEN 2008!

Igår mådde jag piss, jag hade jätteont i magen å så. Det mesta var för maten vi åt för Kattis, Mange och Totte var också dåliga. Men huvudvärken var för att jag var bakis XD

Jaja idag mår jag lite bättre, har lite ont i magen fortfarande. Men ska försöka äta nånting idag.

Idag blir det antingen att jag och Mathias åker till hans mamma om jag får följa med, eller så kommer han hit!
Vi får se hur det blir!




Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0