4 timmars kurs

Kom hem för kanske 20 minuter sen.
Jag gick hem från station idag igen, fast den här gången glömde jag att ta tid.

Igår va jag och mamma på den där kursen för att få övningsköra.
Det var mycket man lärde sig och dedär 4 timmarna gick fortare än vad man trodde.
Jag och mamma hade jättekul på krusen, eller jag hade det iaf.
"Läraren" skämtade mycket så det var rätt kul ändå.
Inte bara "serious talk".

Den 30 Januari ska vi ha friluftsdag.
Jag vill åka skidor (i romme blir det då), men vet inte vem jag ska åka med.
Vi får se hur det blir med de.

Nej nu ska jag keka lunch, jag är jättehungrig!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0