Back in school... again

Ja nu har vi precis varit ute och gått. Jag, mamma och Madde alltså.
Vi gick bara runt i villaområdet eftersom det var  så mörkt. Vi gick drygt en halvtimma, inte så mycket, men bättre än ingenting. Sen gjorde jag lite övningar =)
Till middagen åt jag blodpudding (har inte läst innehållsförteckningen och tänker inte göra det heller!) och rivna morötter. Ingen sylt eller onyttiga bacon. Jag har börjat att dricka vatten till middagen istället för mjölk.
Jag måste nämligen börja dricka mer vatten.

Idag var det skola... igen. Usch! Fy! Blää! 
När jag hörde läraren gå igenom saker kändes det heelt tomt i huvudet
(Ni vet väl att man rensar hjärnan varje lov, man kan ju inte spara allt då får man ju inte plats med nytt, hahah!)
jag ville bara sjunka genom golvet och till min varma säng igen...
Men nu är det "The real world" lixom, man kan tyvärr inte ligga i sängen hela dagarna
(som man skulle vilja)
Men det är rätt skönt att komma i sina gamla vanor ( jag menar inte onyttiga vanor då)
Man rör på sig mera, annars låg man som sagt bara i sin mjuka, varma och heelt underbara säng...

Hastala vista baby♥


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0