Bad Hair Day

Idag var den värsta dagen på hela den här terminen.
Jag fick en RIKTIG "Bad hair day"!
Jag sov hos Mathias igår, så duschade jag på kvällen för jag ville ha
lockigt hår och tänkte göra som Madde brukar göra, det blir skitsnyggt på henne.
Man skruvar håret tills det drar ihop sig till en boll, å sånna gör man över hela håret!
När jag tog ut dom där bollarna imorse så stog
håret åt alla håll och kanter, det var lockigt kan jag lova!
Det var så lockigt att håret slutade nedanför öronen, Hemskt!!
Den första kommentaren jag fick av Mathias va; "Ska du verkligen gå sådär?"
Så ända utvägen var att sätta upp i toffs eftersom jag
inte hade tid med att blöta ner hela håret å hålla på.
Tur att vi hade kort dag idag, annars vet jag inte vad jag hade gjort!

Nu ska jag lägga över Gossipgirl avsnitt 12 på en
 skiva så jag kan kolla medans jag går på bandet.
Men först måste jag fylla magen med nåt så att den slutar prata nån gång!

Hejsålänge


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0