Dålig planering?!

I fredags åkte jag och Mathias till Jocke i Sigtuna.
Vi skulle ta 17 bussen till sigtuna så jag bad Mathias ta halv bussen från honom.
Men när kl var nästan fem så ringde Mathias mig och frågade vart jag var.
Då svarade jag helt lugnt att jag stod på Kungsängen station och väntade på tåget.
"Men hallå! vi skulle ju ta fem bussen från Bålsta" säger Mathias då.
Ojdå, jag råkade visst planera lite fel. 
Jag skulle ha tagit en buss som gick en kvart tidigare hemmifrån,
 och det gjorde så att det blev en hel timma fel, haha.
(Bussarna till Arlanda/Sigtuna går inte halv)
Så han fick sitta en halvtimma själv i Bålsta och sen när jag kom
så gick vi ner till centrum i en halvtimma.
Men han köpte 2 st skitsnygga tröjor medans vi väntade,
så jag tycker att han skulle ha tackat mig istället!
Sedan fick jag höra resten av kvällen hur "bra" jag var på att planera saker XD, haha!
Jag kommer väl få höra det i resten av mitt liv också XD

Men iaf hos Jocke åt vi tacos å kollade på film å lite såndär!

På lördagen kom pappa och hämtade oss från sigtuna och vi var där resten av kvällen...och natten.

Men nu är jag hemma i kungsängen igen!



Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0