Det nya nyttiga året 2008

Idag har jag, mamma och Madde varit ute och gått i 1 timma och 20 minuter.
Skönt det var med frisk luft. Känner mig väldigt nyttig!

(Vi ska nog fortsätta att gå ut och gå varje dag, om det hinns!)
Tog bara en apelsin efter vi gått och vatten såklart.
Till middag blev det lax och potatis, smaskens.

Mitt nya år ska vara nyttigt, mitt nyårslöfte är nog att gå ner i vikt till beach 08 XD haha

Vi får se hur bra det kommer att gå. Men det går bara man vill.

Efter vi varit ute och gått så fick jag köra mammas bil på en jättestor parkering.
Det var hur kul som helst, men lite läskigt var det ibörjan. Men sen var det helt okej.
Jag bara längtar tills jag har gått den där övningskörskursen och får körtillstånd!

Nej nu ska jag fixa mig för sängen och ta fram kläder till imorgon.
Skolan börjar ju igen *suck* Har verkligen ingen lust att gå i skolan just nu.
Men man kommer väl in i sina rutiner igen... som vanligt!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0