Elmekanikprov imorgon

Idag har det inte hänt nåt speciellt i skolan. Bara som vanligt.
Nästa tisdag får vi kompensation för att vi va där på öppet hus igårkväll,
plus att vi slipper svenska och engelskan. Helt lediga med andra ord.
Vi ska fortsätta jobba med självbiografin hemma som vi gör på svenska. 
I engelskan skulle vi få en uppgift att göra.

Imorgon har vi elmekanik prov.
Jag satte mig vid matbordet och pluggade lite... till jag somnade på armen.
Där låg jag en halvtimma helt dööd! XD ahha

Den 30 Januari så har vi friluftsdag. Jag ska åka skidor med mathias å dom.
Skoj, skoj.
Men vi åker bil upp så jag är inte beroende av att passa en buss sen
 Å det är skönt för då kan man fortsätta åka medans alla åker hem =)

Nej nu tänkte jag sätta på mig lermask och slappa innan jag ska pysa i säng!

Bye♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0