Förtrollad

I fredags åkte jag med Frida in till stan. Vi satt barnvakt åt hennes 5-åriga kusin Kalle.
På lördags morgon vaknade jag kl 7 av att Kalle vaknar och kommer å väcker oss.
Men vi orkade inte gå upp så vi somnade om XD

Vid 12 tiden gick vi ut på stan. Vi tänkte kolla lite på kläder å så, men det blev bio istället.
Vi kollade på "Förtrollad", den var faktist bra!
Sen hämtade Fridas mamma och pappa oss från SL center.
 Vi åkte till barkarby och tittade lite i affärer å så, Frida skulle köpa en singstar skiva.
Efter det åkte vi till kungsängen så lämnade jag och hämtade nya rena kläder.
Sen åkte jag till Bålsta och tog fem-bussen ut till Mathias.

Vi gjorde inte så mycket, tog det lungt och myste lite.
Idag åkte vi till hans farmor för att hälsa på Nisse (hon köpte en av kattungarna).
Han har blivit rätt stor sen sist, men fortfarande lika söt.
Juste jag fick en sista julklapp av Lena, en ljusgrej som liknar en snöboll. Superfin!

Sen åkte vi till Eurostop, sen hämtade mamma och Madde mig där.

Nej nu måste jag sova, Nattis♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0