Installation hiss

Just nu sitter jag i datasalen och väntar på att "öppet hus" ska börja.
Vi får kompledigt en halv dag sen så det är de väl värt hoppas jag.
Jag håller på att dö av hunger.
Har inte ätit sen halv elva, hoppas vi får korv med bröd snart! =)

Jag är supertrött asså, det här är nog den längsta dan jag varit i skolan i hela mitt liv.
Vi har fått gå omkring och lyssnat på hur det är de är ute i arbetslivet i de olika yrkena.
Jag vill inte gå industri eller VVS så jag ska gå nånting inom el.
ex. Datorteknik, installation eller installation hiss finns i den här skolan.
Så jag har bestämt mig att jag ska ta installation hiss nu, det verkar bäst.

VILL HEM NU!!! *suck*
Men jag måste stanna till ungefär kl 19 .


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0