Måste, måste måste...

Nu är den längsta skoldagen på veckan äntligen över. Bara korta dagar kvar!

Jag vet att jag sa att jag skulle träna idag.
Men jag hade verkligen ingen lust när man slutar så sent .
Så jag ska träna på både torsdag och fredag istället.
Fast bara kanske på fredag för då ska jag åka in med frida till stan.
Vi ska vara barnvakt typ vid två-tiden på dagen så vi får se,
men jag hoppas att jag hinner.
Eller snarare jag MÅSTE hinna!

Idag MÅSTE jag, mamma och Madde gå ut och gå. Vi gjorde inte det igår nämligen.
(nu blev det mycket  måsten här, jaja)

Nej usch va hungrig jag är, ska gå och ta nånting lätt och nyttigt XD


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0