Min berömda kycklinggryta

Jag är helt slut efter en helgs jobbande.
Jag jobbade ju helt själv också, så jag hade typ ingen å prata
med eller någon som hjälpte mig med städrutiner å så.
Men det gick helt galant iaf! =)
Efter jobbet igår åkte jag till Mathias.
Efter en liten stund somnade jag i soffa, hih*
På kvällen lagade jag min berömda kycklinggryta.
Sen gjorde vi hemmagjord glass, OOPS!

Idag var alla lektioner efter kl 12 inställda och
eftersom vi hade lunch kl 11 så gick jag hem då.
Den här veckan kommer att bli jätteskön.
Imorgon är jag ledig, på onsdag är det friluftsdag
och torsdag och fredag är det bara korta dagar (12:20 och 10:45).

Min lyckovecka helt enkelt, ahh härligt!

Ne nu ska jag hitta på något, kanske jobba lite med självbiografin.
Vi får nämligen vara lediga alla svenska lektioner om vi är klara innan den 22 feb.

Chao!♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0