Mördbultad AB!

JAG HAR ONT I HELA KROPPEN!!!
Det var friluftsdag igår och jag åkte skidor med Frida, Lelle, Mathias, Ricky och Jossan.
Det var en jätterolig bilresa vi hade också, helt toppen.
Det var superkul, kommer aldrig glömma den dagen.
Men just nu känns det som om jag har varit i en tvättmaskin.
Jag känner mig heelt mördbultad XD

Idag ska jag sova hos Mathias, mysigt! 
Magnus och Veronica har inte kommit hem än. De sitter fast i Thailand.
Reservdelarna till flygplanet har dom slarvat bort så dom kan inte åka någonstans.
Jobbigt, men sammtidigt rätt skönt att vara kvar där nere.

Nej nu ska jag ta och äta lunch,


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0