Ny bikini

Idag gick jag ända hem från stationen.

Det tog ungefär 40 minuter (Observera att jag hade klackskor) XD

Men det var skönt och gå, man får frisk luft!

Idag har det inte hänt så mycket i skolan. Bara som vanligt.

Ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt (så säger man väl alltid, men jag ska försöka iaf)


Juste jag glömde skriva igår att jag köpte ett par shorts till våren/sommaren.

Dom är jättehöga i midjan och skitsnygga.

Det var rea på dom, kostade igentligen 350 tror jag.

Men nu kostade dom endast 199 kronor.

Jag var först lite osäker på om det var ett bra köp,

men nu är jag helt nöjd över att jag köpte dom!


 

Jag ska beställa den här bikinin från Halens. Endast 179 kr.
Ska beställa en till också, ska bara välja ut en.
Så här bra med bikinisar har väl inte Halens haft förut?!




Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0