Storstädning idag

Idag har det varit seegt i skolan. Första 3 timmarna hade vi ingen lärare med skulle jobba på egen hand (med vadå, vi har precis varit på lov lixom).
Så jag halvsov på bänken, haha rätt skönt var det iaf.

Imorgon hade jag och Frida planerat att träna men det får jag göra själv iaf. 
Men , jag har gymmat själv flera gånger nu så jag börjar bli van.
 Inget stoppar mig från att gå till gymmet när jag planerat in det!

Idag blev det tyvärr ingen promenad, men jag har storstädat mitt rum och så ska jag faktist träna imorgon.
Jag känner mig väldigt duktig, jag småäter inget nu. Bra Johanna! XD

Nej nu måste jag sova!

Go natt ♥

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0