Studiebesök

Just nu kollar jag på "Made" på MTV.
Det är faktist rätt kul att se på folk som försöker gå ner i vikt.
Kul att se hur de ser ut efter lixom.

Igår åkte jag ut till pappa efter skolan,
kändes lite konstigt att åka härifrån imorse plus att det var lång reseväg.
Ska sova över här ikväll med,
men imorgon tar jag och Mathias samma buss åtminstonde.

Igår gjorde jag inget speciellt, tog det bara lugnt.
För lugnt, jag som skulle motionera lixom.
Men jag gör det när jag kommer hem, då får jag sällskap av mamma och Madde.

Idag var skolan nästan som vanligt,
vi var på studiebesök sista lektionen på Tecno detaljer AB.
Det var faktist rätt kul, nu vet jag lite hur det är inom industri-branshen.

Imorgon ska jag och mamma på den där kursen för att få övningsköra, spännande!

Nej nu blir det mat (är jättehungrig)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0