Hell's kitchen

Just nu sitter jag och tittar på Hell's Kitchen.
Just nu handlar det om att han ska fixa en restaurang som är dålig.

Idag efter jobbet hämtade jag ut paketet från Asos.
Jag behövde inte betala nåt på posten, jag som var beredd på det.
Men vi betalade bara 200 kr totalt för frakten, men vi hade beställt grejor för 2,9 kg.
Dom går ju efter hur mycket det väger.
När vi beställde från forever21 så fick endast frakten på 600 spänn!
Det var helt sjukt, men det är ioförsej från USA, men ändå.

som sagt jag är asnöjd med kläderna som jag fick iaf.

Imorgon efter jobbet så åker jag ut till skokloster direkt, tror jag... =/
Måste hålla koll på bloppisen som är igång också!
Vi får se helt enkelt.

Åh juste, idag när jag skulle skära avokado så skar jag mig
så djupt så det blödde aslänge. Det slutade blöda efter ungefär en timma
kanske, men nyss så kom jag åt det så började det pissblöda igen =S

Nu ska jag fortsätta se på tv,
 

Entregar un comentario
Postat av: carro

Tror orginalpriset låg på runt 5-600 kr :) någonstans därkring.

2008-07-31 @ 20:35:45
URL: http://rosetty.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0