Måla

Igår föjde jag med Mathias till Sigtuna för att hjälpa dom att måla plankor.
Man var tvungen och vara noga för på en sida fick det inte komma
färg alls och det gjorde att det tog mycket längre tid än vad man tror.
Det var jobbigt att stå i solen hela dagen utan en skymt av
moln så det var verkligen inte värt pengarna som jag skulle få.
Det var/är asdåligt betalt, skulle ha målat idag med
men hade så ont i ryggen så jag orkade inte gå upp imorse.

Imorgon ska jag jobba så därför är jag hemma i Bålsta nu,
åkte in med mormor, morfar och moster imorse.

I helgen ska jag ta det lugnt och ladda upp för nästa veckas jobbande
Från klockan 05:45-14 , måndag - fredag.

Imorgon kommer lönen också... =)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0